Onsdag morgon (grattis mormor!!!)

Tredje sjödagen är påbörjad. Jag är trött. Vår katt har velat kela hela natten och har därför lagt sig nära, nära och spunnit och haft sig... Mycket sött, men lite lätt jobbigt att va så trött... Fast den har väl andra faktorer också, tröttheten. Tycket många har varit trötta denna veckan. Ska bli sjukt gött med självstudievecka! :)

Satt på Nyhavns uteservering en stund igår. Gött som bara den. Jag, Rebecka (min, hehe), Annika, Josefine och hennes kompis My. Skönt att umgås men att prata något annat än musik... he.
Imorgon ska jag hem till mamma och pappa. Under jättetråkiga omständigheter, men det ska ändå bli skönt att komma härifrån. Har trots allt inte varit härifrån, bortsett från en kväll i Lund, sedan vi flyttade hit!

Förresten, VÄLKOMNA PÅ LÖRDAG! Klockan 15-16 är det föreställningsdags i Lilla Salen på Musikhögskolan. Hehe, kan inte riktigt berätta vad det blir än (?!), men kom och häng litta vettja, hehe! ;)

Nej, nu måste jag göra mig i ordning!
Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

jättetråkiga omständigheter..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback