OK

Satsläran gick riktigt bra! :D
AvL-redovisningen gick över förväntan (med tanke på vår rep-tid..! Haha!) ;)
Konserten gick okej.
Dirigeringstentan gick okej.
[Efter det var jag helt slut.]
Ett övningspass blev det dock och det gick ok.
Sista lektioner var mellan 17-18 och den gick också helt ok.

Kvällen här hemma har varit slapp och go, dock har lite nytta blivit gjort. Eller? Hehe. :)
Lagt fram lite grejjor till morgondagens fest i alla fall. Det är nu man ångrar att man inte tog med liite fula kläder ändå, haha! :P Nedrans 80-tal... Mamma, var är du? Det är nu du ska rota fram lite skojiga saker ur garderoberna? Inte ens mina cerisa pumps har jag med mig..! Vad är det här?! Haha. Nåja, det får gå. Känns inte som om det gör såå himla mycket. Kan ju inte vara på topp jämt, hehe. Helt ok får duga även imorgon, helt enkelt. ;)

Sovmorgon pga tentan idag, så då ska jag passa på att styrketräna. Sen lyxa till det med frulle i skolan, körsång/körledning och övaöva och så cellolektion. :) Sen handla vin, hämta festsaker/kläder och till Jannike för att piffa innan förfesten hos Karin! Wuhu! *laddad* :))

Nu ska jag ladda min kamera. Har fotat sjukt lite sen jag kom hit!
Lite sömn sen så man blir snygg och pigg också, haha! ;)

kärlek // johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback