Höjdareftermiddag! :D

Master class för Lars Jöneteg idag, med kammarensemblerna. Wuhu, va kul! Helt underbar stämning, avslappnad och go. Ingen press. Bara inspiration och andra roligheter... Hoppas det håller i! Weiii!
Spelade Mozart med flöjtkvartetten, Dvorak (jag är kääär!!!) med pianotrion och så marcello-celloduetten.
Jag vill spela, spela, spela! Jag vill utvecklas och bli asbra! ;D Hehehehe. ;)) (Har iaf ömsat skinn på vänsterhandens fingrar nu... ;) gräjtans det!)

Efter kammarmusiken blev det dock ingen mer skola. Var på stan och hos frissan. Nypiffad nu! :)) Känns skönt att ha hittat nån man kan tänka sig gå tillbaka till redan nu!! Speciellt tanke på min frisörsnoja och allt... haha! Nöjd i alla fall! :D Och lite kortare än sist... ;)

Sen blev det till att köpa lite nya hårspännen (of course!! hihi) och en kasse mat...
Innan klippningen blev det visst en cd-skiva och en cappucino, förresten. Och en liten piffig sak till lördagens festdekor, haha. Niiice.

En helt underbar eftermiddag, med andra ord!! :D
Nu väntar jag på att min karl ska komma hem och sen ska jag göra absolut ingenting! Eller jo, kanske öva lite dirigering... hrm! Och så kanske Jannike tittar förbi... :)

Nej, avsluta kvällsmaten nu då ja!
Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Tjena din pung! Vi har faktiskt inte hört av honom! Dålig stil. Över en vecka sen. Han sa han skulle fundera. Jobb går sådär. Jobbat idag. Har lite nytt på tjing. Själv då? Allt bra i skolan?!? Jo hösten har kommit. Det är bara att konstatera.
Men men. Så är det. Jo hehe. det var verkligen ett tag sen. Det var nice. Ha det fint denna höstdag. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback