hnmatdah

Ute är det mörkt, kallt, blåsigt och allmänt höstigt.
Jag älskar det.
Friskt att vara ute, mysigt att vara inne...

Idag är det dags att åter bli något av en desperate housewife. Grr. Men men, någon måste göra det, och min karl jobbar ju. Diska, städa och sortera ren tvätt. Mmm. Gräjt. Inte! Inte min bag alls, faktikst, haha! ;)

Ja, och så ska jag öva.

Weiiii, verkar som en hel del folk ska till lorden på fredag! Fett nice! :D

Nej men då är det väl dags att intaga dagens roll då då. Så man slipper den fort! Hehe.
Sincerely / Jo, den desperata... som längtar tills hon har råd att betala nån att städa och allt sånt meck! Haha! ;) :P

*pussåkram*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag åker inte ifrån Falkenberg förrän på torsdag eftermiddag. Så det går bra att skicka eller vänta. Du får göra som vill.. :) Lycka till med desperate.. det är en himla trevlig serie. :)

Pusspuss & kram

2006-10-31 @ 13:25:58
Postat av: Maria

Hej igen.. Är det tema hos dig på lördag? :)

2006-10-31 @ 13:27:28
Postat av: Johanna

"man få va som man är när man inte blev som man skulle"... ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback