Duktiga flickor ;)

Idag har varit en lång dag:

Cyklade hemifrån vid 7, för att sedan åka tåg vidare till Helsingborg. Där var jag, Lotta, Daniel och Mari och spenderade förmiddagen på Wieselgrensskolan. Lunch på Graffitti - mums! :)
Tillbaka i Malmö bestämde jag och Lotta oss för att gå en sväng på stan. Resluterade i en varsin klänning... ;) Ska bli fin imorgon, tänkte jag, hihi. (Återträff).

Från klockan 17 och drygt två timmar framåt var jag och Rebecka nyttiga och duktiga som aldrig förr! Hihi! :P Det var tjejkväll på Sats, så jag drog med min lilla malmö-sötnos. ;) Sen svettades vi, vill jag lova! Uppvärmningen blev i "trappmaskinen", och sträckan motsvarade alla trappor upp till Turning Torso! Jobbigt värre, men det skulle tydligen vara bra för rumpan, haha. ;) Sen fick man ju godis som belöning också... haha! Efter vår uppvärmning (har nog aldrig varit så varm!! :/ haha) gick vi på Pilates. Sjukt mycket jobbigare än man trodde - och sjukt gött för ryggen! Jag vill, jag vill! :P Tihi. Sen avslutade vi det hela med en stund på gymmet... - Är ni fortfarande här?! :D
Så nu ska jag försöka fixa lite värvningsgratisgånger till Rebecka och hoppas att hon fastnar, så kan vi svettas ihop, hehe! ;) Och sen kommer ju Annelie i januari, wuhoo! :))

Efter det handlade jag och åt äkta studentmat... ;) Gött det. Som omväxling liskom, hehe. Nu när man har frysen full..! :P Sedan packat och lite så... nästan klar. Borde sortera tvätt också men jag har ingen vidare lust. :/ Nope.

Ha det fint, alla söta goa vänner.
Sautan, va fina ni är, hihi! :D Alla.
*pussar och kramar* // Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback