:) :/

Tihi, känner mig så piffig och lycklig med min nya röda mobil. ;)
Har haft kvalitétid med mig själv på stan idag. Handlat lite små skojiga saker och träffat morbror med flickvän, som är på weekend här i storstan. ;) Trevligt, trevligt.

Var ute med Baci nyss. Hon är allt lite skraj när hon kommer utanför lägenheten. Dock gick det mycket bättre än sist. Ska nog bli bra det här. Vill ju att hon ska få gå ut om hon vill... Men utan att springa bort! Blir nog bra med tiden. Måste bara fixa ett flashigt halsband till henne också, hihi!
En man på gården blev överförtjust i henne så nu luktar hon rakvatten... hmm... haha. Sweet. :P

Behöver diska och städa men har ingen större lust. Funderar på att gå ner till ICA och panta våra tomflaskor, så man blir av med dem i alla fall. Och samla lite kraft till kvällen. Och äta mat. Calle kommer snart. Mmm...

Slö som tusan är jag. Och ute är det grått som bara den. Hmm.
Nåja, imorgon ska bli soft. Bud på att öva lite, men slappa för övrigt. Och fika med Lisa och mysa med min karl. Vi har inte hunnit umgås så mycket han och jag denna veckan, så det ska bli riktigt gött att bara va. Även om han ska jobba..! Jaja. Söndag kvällar är göttiga som få. :)

Nej, mot Mobilia nu då.
Suck.
Giv mig kraft!!

ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback