- nattfilosof 2 -

Efter vi ätit ikväll bestämde vi oss för att vila lite. Vi somnade som stockar, alla tre (Baci har tydligen haft fullt upp i natt, med gäster och allt, hihi). Så nu får man tvinga sig i säng istället... ;) Skönt var det i alla fall, även om man blir helt knäpp av att sova flera timmar sådär på kvällen.
Nu har vi i alla fall myst i soffan, ätit kolor och tittat på "Superhjältarna" - underbar film det är!! :D

Var en sväng på centralstationen idag och träffade mamma i en kvart. Hon är på väg till Singapore! Ska föreläsa om en grej hon varit med och utvecklat på sjukhuset... så stolt så över henne, hihi! :) Hoppas hon får det gräjtans gräjt! ;) Kommer tillbaka om en vecka.

Den här veckans känns lite... oplanerad. Eller inte. Ahh, jag vet inte! Men nästa vecka har vi projektarbete, sedan VFU och sedan självstudievecka... JAG VILL HA RUTIN NU! Fasen också.
Imorgon har vi första gemensamma cellolektionen, med vår cellolärare Johan och vår pianist Mogens.
Det ska bli spännande men lite nervöst är det allt! Speciellt med tanke på att jag inte spelat en ton på hela helgen..! (Keep your fingers crossed!)

Vi har faktiskt bott in oss riktigt bra här nu, och det har faktiskt blivit ett HEM. Mmmm! Så skönt att vi båda trivs. Visst, båda saknar Göteborg, men vi har det bra här nu - och jag skulle inte vilja byta bort det!! Såå skönt att vi båda trivs! :)

Nu ska jag snart försöka sova igen. Det blir nog inte allt för svårt, hehe.
Först ska jag dock skriva ett krya-på-dig-kort... Varför måste så många må dåligt och va sjuka??!! :(

Övriga projekt i veckan:
* hämta ut konsertbiljetterna
* kolla upp skidsemester
* fixa med vfu'n/återträffen
* plugga dator
* plugga dirigering
* öva duktigt och mycket!

jag vill - - jag vill - - jag vill - - jag vill - - jag vill - - jag vill - - jag vill - - jag vill - - jag vill

;)

Mmm....
Går i tusen tankar och drömmer mig bort. Hoppas och önskar. Och jobbar på det ena och det andra. ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: johan

Ja när är det dags för er inflyttnignsfest?!? Lär ta den i slutet på oktober kanske? Vi bangar ju inte att komma=). H ade fint. pUss

Postat av: Lisa

Hej!!!!!!
Det var världens bästa mail tror jag. I

2006-10-09 @ 15:19:06
URL: http://lisawesterlund.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej!!!!!!
Det var världens bästa mail tror jag. I

2006-10-09 @ 15:20:13
URL: http://lisawesterlund.blogg.se
Postat av: Lisa

men ååååd, dumma blogg

2006-10-09 @ 15:20:20
URL: http://lisawesterlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback