WEEIIIIII!!! (Ljusglimt = hopp = TACK! Wohoo! Hihi!) ;D

"Du måste ha den konstigaste uppladdningsformen jag har varit med om". Min cellolärare Johan sa nåt liknande för inte så länge sedan.
Först hade vi haft cellolektion och den gick sådär. Okej liksom, varken mer eller mindre. Fast jag var ganska anti och kände mig ganska värdelös på det mesta...
Men efter det var det dags för gemensam cellolektion med de andra cellisterna och *ta i trä* jag har nog aldrig spelat så bra någonsin! Åtminstonde inte Shostakovich... Och det var såå skönt!!! Det var som om alla känslor jag så gärna skulle vilja få ut när jag spelar äntligen fick komma loss och jag var liksom mer eller mindre ett med musiken. Någonting hände, någonting bra är jag ganska så säker på. Weiiii! Såå skönt! Kanske har det något med förra veckans alla känslor - många och olika, från gladaste glada till besviken och ledsen... Och nu satt jag alltså där och gjorde MUSIK! Wuhuu! (Tack!!!)
Och det var faktiskt precis vad jag behövde... om ens bara ett ögonblick, men ändå en ljusglimt om att det faktiskt finns hopp. För nog är det inte alltid så lätt att vara i ett hus fullt med landets (blivande) musiker/musiklärare... Det finns liksom alltid någon hur många som helst som är bättre än du. Och alltid får man höra vad man ska bli bättre på... Det är ganska så lätt att det positiva som sägs försvinner nånstans där på vägen... Jepps.
Men nu alltså en ljusglimt, något av en bekräftelse och en enorm glad lättnad! WEIII! :D Hoppas nu bara det vill stanna kvar och inte minst infinna säg på måndagens beting..! Keep your fingers crossed, folks.

Taxi!
PUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*glad*

Kommentarer
Postat av: johan

hallo din jävel! jo läget är fint. själv då? jo det är en del musik o det är jävligt gött. själv då? du lirar väl en del me? hehe. nja jag vet inte. tar en dag i sänder. vi lär ju ses till jul iaf?!? skönt om dig och hälsa din soulman! puss

2006-11-28 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback