Rollercoaster life

Hur mycket kan egentligen gå fel en morgon? Uppenbarligen en del. Suck! Så nu sitter jag här och är allmänt irriterad på allt och ingenting. Skit också.
  Hade hoppats att denna veckan skulle bli annorlunda... Förra veckan var fasen inte nån höjdare, om man kollar på det stora hela. Sjukt mycket meck, alltså. Suck.

Dock hade det ju sina höjdpunkter. Bäst av allt: Jag blev årets stipendiat för det stipendie som Lions varje år delar ut till någon som har med Karlshamns musiksällskap att göra, för det man gjort, gör och vill göra, typ... Sjukt otippad och sjukt roligt! TACK. :)
  En annan höjdpunkt var att jag och Calle hade 2årsdag igår, hihi. (Bara genom att tänka på och skriva om dessa saker börjar morgonilskan försvinna, gut! Hehe.) Han bjöd mig på restaurang och vi kom fram till att det är något man borde göra oftare, gå ut och äta. Jättemysigt och supergott. Sedan hyrde vi film, the Break-up, bra men kanske inte den ultimata för dem som har ett litet jubileum och satsar på fler... haha. Mysigt i alla fall, att mysa i soffan med film och ett paket Ben&Jerrys, mums! ;)

Nej, nu måste jag fixa klart läxorna, så att jag får det ur världen. Sedan börja öva så att samvetet blir bra med. Jag får helt enkelt hinna det jag hinner, och ta igen resten ikväll. Svårare än så är det ju inte. Nu är jag glad igen, hehe. Tänk vad tanken på en check och en pojkvän kan göra, hihi! :D
  Puss på er! Ciao...


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till jubileum och stipendium!!!
Puss och kram

Postat av: Annelie

Ah shit, Ben&Jerrys! Finns det något bättre? =) Vilken smak blev det??? =)

2006-11-27 @ 20:03:12
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se
Postat av: Olivia

Hej Vännen! Gratulerar till stipendie! Känns skönt kan jag tro, få en "utmärkelse" för att man är så duktig! för de vet jag ju att du är=)! Jag hoppas allt är bra med dig?! ha de gott! kramar

2006-11-28 @ 09:13:15
URL: http://mittlivsomolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback