Ljuva frukostminnen.

Herreguud vad jag saknar internatet idag! Det är så mörkt ute... Åh, tänk när man drog på sig mjukisbrallsen och lufsade ner till en gigantisk färdig frukost. Åhh! Saknad! Och sen gick man och läste tidningen och kollade mailen, innan man i lugn och ro kunde göra sig i ordning för dagen (vilket inte är nåt vidare avancerat, som ni som gått folkis vet, haha). Ack, ljuva folkisliv!
Hihi.
Men nej, här sitter man utan klasskamrater och med egengjord frukost. Dock hade Calle köpt med sig nybakade frallor igår så dem mumar jag på nu. Weiii. :P

I eftermiddag ska jag vara med och spela cello på de som har haft visarr.s låtar. Kul grej och bra, men ojoj vad jag känner att jag behövt de timmarna nu! Hmm... Shit, kan inte fatta att det är konsert imorgon!! Ahhh, måste öva inför folk så jag blir lite nervös nu och inte meganervös imorgon. Inte läge att sabba vad trion jobbat med halva terminen liksom..! Gud vare med mig. Snälla? ;)

Jäklar i havet vad goda de här frallorna var förresten! :D Hehe.

Dags att föna håret nu. Annars kommer jag nog frysa ihjäl, antingen på vägen till, eller i, skolan. Brrr!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till på spelningen! miss you. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback