INFLYTTNINGSFESTEN!!!



Familjen Schönberg-Hydén bjöd på inflyttningsfest... hihi!
Såå kul! Weiii! Hoppas alla hade det lika roligt! ;D Många fina vänner kom, först till lägenheten och sedan utgång på KB. Tack alla som var där - och tack för fina presenter! ;)




Marcus och Sara posar så sött så. :)



Och det gjorde Patrik och Camila med! ;)



Mingel i köket...



Och chill i vardagsrummet. :)



Jag och Rebecka glada som alltid, hihi.



Och Lisa och Lars är söta som alltid.
(Ja, Lisa, ni skrev och ni ritade - fint som alltid, tihi).



Kusin Hans x2 - i lägenheten med Malmberg och på KB med Rebs.



Och kvällens vinnare är: Simon! Haha, scennärvaro som få, hehe! :P



Så... Där var lite bilder från en göttig kväll.
Bilder på lägenheten kommer, Hannapanna, hihi!
Men nu ska jag äta pistagenötter och pussa på min pojke! ;))


Ha det fint alla!
Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag skulle velat vara där nu juh....=(

2006-11-06 @ 07:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback