s.ö.n.d.a.g.

Insåg just att jag kommer behöva åka hemifrån klockan 05.00 nu i veckan... öhh... Borde nog försöka ta igen förlorad sömn... men det är så mycket roligare att vara vaken, ju! Okej, med sovmorgnar, men annars nä... Jag är allt en nattuggla. ;) Och att vila på eftermiddagen, utan någons arm att sova på... Det är inte heller särskilt jättekul. Hmm.

Har nyss pratat med Erika i telefon. Ojoj, vad go hon är! :D Hon kommer vara på Öland i sommar, så gissa om jag ska dit och softa. Hoppas jag får bra arbetstider i Blekinge..!! :/ *hoppashoppas*

Har jobbat idag också. Lika kul som alltid. :) Dock var det ovanligt lugnt, men det flöt på och var allmänt gött... Mamma sms:ade att hon hade satt in pengar till mig. Pengar jag glömt. Det är alltid trevligt med sådana överraskningar, hehe. ;)
Morfar ringde och sa att han skickat en ny väska till mig. Det är alltid trevligt med sådana överraskningar också, hehe. :P He's the man... hihi! :))

Säger högt till mig själv att nej, jag ska inte till Ljungskile imorgon. Känns allt bra konstigt. Hmm...

Guldsommar? I hope... :) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback