Ljuva tider - nu och då... :)

Kom på mig själv att gå hem med ett leende på läpparna. Det är så skönt när munnen ler och ögonen glittrar lite, sådär alldeles av sig själva. Mmm... Det har varit en härlig dag! :)

Jag är ledig idag och hade första sovmorgonen på en liten evighet. Underbart skönt, måste jag säga. Hihi. Vaknade vid 11.20, gjorde frukost och njöt av den i soffan, framför tv:n - som dessutom visade Julie Andrews. Bra start, bra start, hihi! ;)
Sedan tog jag en lång, varm dusch och åkte in till stan för att träffa Åsa. Steg av bussen och möttes av en underbar sommarvärme! Humöret på topp. :)) Så vi gick en sväng och hamnade till slut på Espresso Houses uteservering på Vasagatan... lovely! Solen strålade och studenterna åkte förbi och gav oss härliga minnen. Åh, vad sugen jag blir på att ta en tidsmaskin och åka tillbaka ganska så exakt ett år! Ljuva tid! :D

Balbild 2005
Jag och Martin P. Studentbalen. Nästan ett år sen nu... mmm... *minns och njuter, hihi*

Det blev en riktigt långfika. Härligt! Latten och samtalen flöt på som bara den, hihi. Och på fredag vankas det fest med en och annan Ljungskilegoding, weeiiii!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah va fina ni är. jag ska framkalla bilderna snart också=) var ju ett tag sen de togs. snart är det min tur=) Jag kom in på Öland!!!!! yes.. pussis

2006-06-01 @ 14:14:44
Postat av: Camila

Hoppas idag blir bra (ta gärna bilder)! Själv ska jag på bal idag, dagens grymmaste frisyr fixades 08:15, så nu är det bara att stå ut... ha det greit (som du skulle sagt)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback