Höjdardag igår! :D

Igår kan mycket väl ha varit mitt livs bästa dag. Hehe. Helt klart en av de bästa, i alla fall! :)))

Kom in på rätt program (igen..!! hehe), fick i princip klart att jag får lägenheten (wii!) *ta i trä*, solen var så varm att man gick ute i t-shirt, träffade Erika, Niklas och Sandra, åt och drack gott på avenyn, såg steppshowen Jeerk på Trädgårn, fyndade ett sött linne, kollade på en snygg soffa, Calle var ledig... åhhh!!!

En helt underbar dag. :D

Nu är jag dock lite seg... Hade gärna sovit mer, men jag kan bara inte! Det är så ljust! Ahh! Visserligen bra när man ska upp - mindre roligt när man vill sova ut...

Får se vad det blir av denna dagen. Umgås med Erika på något sätt vill jag ju i alla fall, tihi. ;) Kanske följa med till Operan eller Liseberg? Hmm... Dansa ikväll också. Genrep imorgon. Show på söndag. Hrm. :P

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback