FLAX!!!

Jag fick lägenheten!!! Detta är helt sjukt underbart! Och de kommer renovera upp allt, och vi bestämmer hur! Weeeiii! Tänk skillnaden från förra veckans depp, till de här två senaste dagarna! Weeii! :D

Idag har Malmberg varit här hos oss. Gött som fasen, haha. Fatta man saknat honom och hans oslagbara kommentarer och... ljud, hehe! Grillning imorgon, med föräldrarna mina. :))) Myyys. Så underbara väder, keep going! ;) Har spelat frisbee och ätit glass i solen idag. Mmm! :))

Terminens sista dansklass ikväll och så blir det till att träffa Erika. Sjuuukt gött det med, hihi! (sistnämnda, hehe) ;)
Men what to do nu när dansen är över? Hehe, jo jag ska ju gymma nästa vecka. Var med i en tävling om ett årskort på SATS. Vann inget, men de ringde mig och nu ska jag komma dit nästa vecka och gratisträna iaf. Göööött. Hihi! ;)

Med en liten gnutta flax... whit a little bit of luck! (Eller en maxat skulle jag säga, haha, wiiii!) * TACK!!! *

g.l.a.d.a.s.t! ;D


Kommentarer
Postat av: Lisa

HÄJ!
Har inga pengar på mobilen... Men fan vad gött med lägenheten!!! Hur stor? Hur fick ni tag i den? Vad kostar den?
Puss!

2006-05-05 @ 18:40:23
Postat av: Sofia

Hej sötnos! fatta gött! miss you.. tänker på dig! nu vankas det student.. du är välkommen till mig om du har tid o lust=) puss

2006-05-08 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback