Bäckebol

Nu har jag och Calle varit i Bäckebol, på IKEA och Elgiganten. Alltid lika kul med förstnämnda! :D
Blev ännu mer röda saker, hihi! En spargris, ett durkslag, spagetti/sallads-bestick, ett litermått och en såndär spatel. Och så lite sommarservetter. ;)
Måste helt enkelt få en egen lägenhet - med riktigt kök, hehe. NU! :P

Åhh... Hannapanna är tillbaka i Sverige! :D Saknar mina tjejjor en massa - hoppas de kan ta sig hit allihopa i sommar... Så invaderar vi Avenyn, dricker cosmos och shoppar loss, hihi! ;) Vem vågar banga? :P

Fick mail från hon som försöka hjälpa mig få rätsida på skolmecket i Malmö. Fan, jag blir så jädrans lack på mig själv bara jag tänker på det! Gahh! Snälla, kan det inte bara lösa sig? Kan inte alla reserver tacka nej till exempel? SNÄLLA?! Åhh... bajs. (För att använda ett moget men å så passande ord).

Nu ska jag beundra dagens fynd och leta efter lite mer lyor. Kanske. Hihi. Och myyysa. :)))

puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback