2006-05-05

Sitter ensam i lägenheten. Hade kunnat åka in till Haga och bätza lite med Erika och hennes klasskompisar, men tröttheten är övervägande... puh! Har sovit jättedåligt den senaste veckan - men nu borde jag väl ändå sova gott, när allt verkligen har löst sig? :) Jag hoppas. Vi ska käka frukost tillsammans imorgon istället, myspys!

Calle jobbar och Simon vet jag inte riktigt var han gör. Är hos en broder kanske? Hmm. Very well. Lite skönt att vara själv en stund också. Jag och min popcornskål, hehe... :P

Dansen gick sådär idag. Var trött och okoncentrerad. Repet inför söndagens show gick dock helt okej, så det ska nog lösa sig. Ska bli kul att stå på scen igen. :) Var alldeles för länge sedan sist...
Sen är det fyra konserter i veckan som kommer, så det känns skoj. Mamma och pappa kommer upp imorgon och stannar till tisdag. Kul kul. Sen bär det av till Prag nästa söndag! ;D

Har redan börjat drömma mig bort... Inredning... Möbler... IKEA... åhh! Fatta gött det ska bli, tjohooo! :P

F.ö. vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Äta lite till på mina popcorn och kolla lite mer på tv kanske. Sen hoppas på en riktigt god natts sömn... mmm...

So lucky... hihihi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback