Wiii!

Idag har jag varit hårmodell. Några frisörer som var på kurs här i götet... och ojoj, piffiga vi alla blev! =)))

Sjukt piffig känner jag mig, hihi! =P Efter att alltid har sett i princip likadan ut... bortsett från när jag var riktigt lite då, hehe... hihihi. =)

Ska lägga ut bild här inom kort, lovar.

För ni har väl inte sett mig i såhär kort och lockigt hår?? Hehehehe... Vi synes! =D

(Stack direkt till H&M efter klippningen och inhandlade diverse hårspännen och grejer. Kul kul! Måste dock införskaffa lite stylingprodukter och en afrokam... tihi!)

Cooooooooooolt! Som barn på nytt... ;)

* Fluf-Johanna säger godnatt! Puss! *

=D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Wei! Fasen va coolt, du MÅSTE komma ihåg att lägga ut bild!! =) Modigt... jag är en fegis när det gäller hår.. =/ Dags för lunch med Max! Vi ses! Pussis

Postat av: Lisa

Du är skitsnyyyygg! Önskar jag fick se det "live" också :) Massa bilder vill vi ha nu!

Mm, visst är han fin? :) Hihi!
Pussar!

2006-03-20 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback