Trött och rastlös - kan inte nästa vecka vara över snart? =)

Hela denna  veckan har varit aningen luddig... Rastlös och trött och lustig har jag varit. Har ingen koll på vare sig vilken dag det är eller vad jag har gjort. Luddig, oh yeah. Men det känns bättre nu, efter att ha suttit vid pianot ett bra tag i Sommargården och både "gjort nytta" och spelat/sjungit det jag känt för... =)  Anar att kanske det är det som är felet - att allt och alla har varit fokuserade på sökningarna nu i vår... Har inte blivit så mycket "bara för att det är kul". =( Men det tar vi igen efter nästa vecka! =) Eller ja, redan nu då kanske, hihi.
Skönt med fredag imorgon i alla fall. Ska dansa. =) Får se om jag stannar i Göteborg över natten eller om jag åker tillbaka till skolan. Lektion inför C3-provet på lördag här nämligen. Men så måste jag vara tillbaka i stan klockan två igen, för då är det dans igen! =) Hoppas nu att Malin är där...... På kvällen sen är det fest hos Teresia, wii! Söndag ska jag och karlen min försöka maka oss till Hestra och åka skidor, wii! =D Men så måste jag nog tillbaka till skolan på kvällen där igen, för att ha lektioner på måndagen. Sen bär det av till stan igen på måndag kväll och så är det då dags för de beryktade C-proven - keep your fingers crossed! =P

Börjar bli lite hungrig nu... men vad ska jag äta? Hmm... Borde satsa på att börja äta upp maten i frysen kanske, hehe...

Längtar till påsken. Gult och fint och hoppas varmt. Och med påskägg och bröllop, goda vänner och familj måste det ju bara bli übersnajsigt alltså!
Naj, nu ska jag maila!

- KÖSS -

=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Äsch, jag är bara så vansinnigt trött på den här jävla VINTERN! :( Det är nog allt. Idag skiner solen och jag är lite gladare. Vill bara att det ska bli varmt också.
Ska hålla tummarna för dina prov :) Whiii, kommer gå skitbra, du är ju jätteduktig!
Den 22e april kommer jag upp till göteborg! Ska rida på lördagen (och förhoppningsvis gå till finalen på söndagen :P) så på kvällen blir det fest! :) Hoppas du är hemma då!
Puss hej!

2006-03-17 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback