The Darkness-konsert och helg i Malmö! :D

Jag ligger nerbäddad i Calles säng och chillar lite framför datorn. Vi har precis njutit av en delikat måltid från Smörslottspizzerian. ;) Det var dit ambitionen om föda räckte, hehe. Chill... :P
Kom till Göteborg nu ikväll strax innan klockan sex. Det har varit en helt underbar helg!

I fredags kom pappa upp hit till Göteborg. Vi hade det trevligt en stund i lägenheten och så åt vi middag på Lipp, med P-H och Mona. God I love that place! Sjuuukt god mat, hehe. Pasta från Alsace... fiiint. Mumma! :P Mätta och glada åkte vi till Scandinavium för att gå på konsert med The Darkness! Såå bra! Wiii! Tusen tack till pappan min! :) Han, jag och Calle stod där och röjde, hehe... Sjukt skoj att dansa loss till The Ark också, som var förband. Grym högstadiefeeling på det asså! :D Minns hur det var att spana in Martins... lalalala. ;) Hihihi. Som sagt: högstadiefeeling på det ja. :P
Efter det åkte vi till lägenheten och sov lite...

Jag fortsatte att sova i bilen, men inte pappa, för han körde. Till Malmö. Har varit och sökt Musikhögskolan där. Kul kul! Och jag är faktiskt nöjd med min insats så det känns riktigt bra. Hur långt det räcker vet jag ju dock inte... Men det var roligt och lärorikt så jag är bara glad. :) En underbar anledning att åka till Malmö också - så man kunde träffa Rebecka och Lisa! Hade ett helt underbart dygn! :D Bodde hos söta Rebs och mös massa. Fest på kvällen då Lisa & co joinade oss. Fasen vad man saknar sina cosmotjejer... åhh... Fina ni är! Allihopa! Förfest och sedan KB. Hade dock en liten svacka där kring midnatt... Vi kom inte in dit vi egentligen ville (!) utan kom till KB precis vid tolvslaget, vilket resulterade i ett inträde på 80 kr istället för 20... grr... Väl därinne tog de inte kort... grr... och en brud spillde nästan en hel smirnoff över mig så jag var blöööt vill jag lova! Grr! Gahh. Nåja, gott umgänge och lite dansadansa fick mig på topp igen. Dock tog dagens ansträngning och gårdagens konsert ut sin rätt så jag blev ganska trött där ett tag, hehe... Men på det stora hela var det en überkväll - som alltid när någon av tjejjorna är inblandade, tihi.
Superskoj att få träffa Lisas pojk och lite nya vänner också! :)

Nej, nu är det nog dags för en giffel ändå...
Ha det så bra! Pussar och kramar!

ps. Imorgon är det dags för sommarjobbsintervju, så håll tummar och tår! ;))) Ciao, darlings! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback