Sommarjobb?!

Wii! Det verkar som om jag har sommarjobb! :D På First Hotels G i Göteborg!
Huur skönt som helst, måste jag säga. :))) Flashigt och fint hotel med arbetstider som verkar brrra, hihi! Åhh... Och solen skiner idag så jag är på ett alldeles strååålande humör! ;)
Ska tillbaka till skolan nu i eftermiddag/kväll någon gång... :) Laddad igen. Skönt efter en liten svacka... Usch, förkylningar och tråkigt väder... :( Men nu är allt nästan jättetipptopp igen! :P Attans va gött, tjohoo, hehe!

Verkar som om det blir en "vanlig" vecka nu. Skööönt med lite stuktur på vardagen igen! :)
Och nu ska jag äntligen dansa snart igen! Saknat det massor......

Saker att ta reda på till i sommar:

1. Ska jag jobba något i Karlshamn?
2. När ska jag till Karlshamn?
3. Ska jag till Nordiska Ungdomsorkestern?
4. Kan jag/vi åka till morfar och Renate?

Åhh! Solen skiner och jag är suuupersugen på både vår och sommar! Och väskor och skor!!! Shoppa! Mamma, kom hit och ta med en massa pengar!! :PPP

Nu ska vi gå och posta brev och handla frukt.
I solen. :)))
(Kanske ska "lura med" Calle på en långpromenad också... :) Hihi, han har faktiskt sagt att jag lärt honom uppskatta promenader... Nåja, han har skrivit det iaf... tihi! Sicken goding han är... wiiiiiii!)

Johanna = glad!!!

pussar

Kommentarer
Postat av: Annelie

Wei, vad härligt om/när du får jobbet!! Grattis! =) Med mig är det upp och ner, men så är det ju ibland. Ser dock fram emot att tatuera mig. =) Hoppas allt är bra, och att vi ses snart! Saknar dig! Pussar

Postat av: Lisa

Hej!
Åh, vad roligt det var att träffa dig i lördags! Jävla oflyt med utgången bara, men så är det ibland. Hoppas du inte var för trött för att ha skoj :) Inatt har jag sovit tio timmar, som en sten :P Det behövdes. Nu är det snöstorm och min motivation att ta mig till gymmen sjönk till under nollpunkten. För inte måste man... i snöstorm..? neej.
Puss hej!
(hoppas detta inte blev två ggr nu...:))

2006-03-06 @ 17:23:21
Postat av: Sofia

Hej godingen! Härligt med jobb! Och att vara frisk..=) hoppas du har det bra och att våren kommer snart!=) saknar dig.. pussar!

2006-03-06 @ 20:15:09
Postat av: Anonym

Hej godingen! Härligt med jobb! Och att vara frisk..=) hoppas du har det bra och att våren kommer snart!=) saknar dig.. pussar!

2006-03-06 @ 20:17:59
Postat av: Sofia

oj nu blev det två gånger!=) det bjuder jag på åt den gråa massan:P ha det göttigt bruden o ta hand om dig så ses vi.pussar!

2006-03-06 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback