På jakt bland småstugorna...

Wei... niiice... Klockan är inte ens tre och jag har redan njutit och slappat helt galet mycket, hihi! =D Precis vad jag behövde, helt klart. Förkylningen känns till och med bättre! *ta i trä*

Calle var ju vansinnigt seg att få upp i morse också, så jag tog mig en timmes promenad i vårsolen, mmm! =) Kollade runt här på området och lyckades hitta Jens hus! Det var åratal sedan jag var där och jag visste inte vilket hus på gatan det var (och alla ser typ likadana ut också), men jag chansade på numero 23 och det var rätt, har jag nu fått bekräftat. Vågade dock inte ringa på, för jag såg ingen namnskylt eller någon männsika någonstans... Får återkomma. =) Måste ju säga hej, juh! (Jens är pappas gamla bästis, helt galen och go - livsfarlig i kombination med far min, haha..!) =D

Nu ska vi snart gå och handla lite och hyra en film, gratis (kortet fyllt nu hehehe)... Myspys! Sen åker jag tillbaka till skolan nångång ikväll... Händel-rep och sista sånglektionen med Zara imorgon... Attan att hon måste åka redan! =( Men kul att hon få göra det hon vill! =) Nu vill jag ha frukt och film.

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback