Myspys på West Coast ;)

Det ligger fortfarande en man i min säng... wiii... hehe! ;) Loverly! Så skulle man alltid ha det... :P Veta att närsom man kände för det går man bara upp på sitt rum, så får man lite kärlek och värme. :) Finemang! Hihi!
Alltid mysigt att ha Calle här... Då är det i alla fall en av oss som har tiiiden i alla fall. :) Så blir det lite varmare på rummet också, hihi.
Igår åt vi en massa köttbullar, kollade lite på TV, spelade kort, Calle lärde mig trolla (!!!) och lite så... Var på Tursiten också en stund och lyssnade på Kristoffer och Knut. Mysigt och väldigt chill... Festade till det lite med vatten vs. Sprite, hehe. Och lite pommes. ;)
Nu hade jag tänkt att gå och spela lite cello. Övade teknik igår, för första gången på en evighet!! Har fortfarande ont i fingertopparna, haha! Illa... jaja, bara att öva på. ;)
Lunchkonsert, cellokvartettsrep/gig, sedan Gbg. Fan va jag flänger! Hihi. Nåja, det går bra - och det kunde ju varit värre. Skönt att man kommer ha en fast bas till hösten iaf! Vart den nu blir... :)

Snart åker Hannapanna till Afrika för att fota, bananer och sånt, hehe... Lilla cosmotösen ut i stora världen i en hel månad. Cooolt. Vi kommer dock sakna henne på påsken... Ska tänka på dig, Fjant! ;)))
Kommer på tisdagen, har vi nu kommit fram till. Yep. I think, hehe... ;)

Öva nu då ja. Så hinner jag kanske gosa en stund innan det är dags att förbereda lunchkonserten... :)

PUSSHEJ!



----------



Hjärnan segar sig lite nu efter två timmars rep med cellokvartetten. Det var länge sedan vi var alla, men det lät riktigt bra, faktiskt! Och det var kul, som alltid. Nu vankas det ju spelning ikväll och sedan satsar vi på cellokonsert v. 19! =)))

Calle has left the building. Har varit mys att ha dig här, my love. =)
Själv ska jag ju iof sig snart in till stan igen... hehe. Nice. Kommer dock ha lägenheten för mig själv en hel del - Calle jobbar och Simon ska till Karlshamn. Så ja, det blir väl att utsätta grannarna för ytterligare lite musik! ;)))

Carl-Erik gav mig nyss en hembakad kanelbulle... Sjukt gött! Satt finfint! ;) Tackdutackdu!

Nej... packa och fixa innan det är dags att ge sig av neråt byn... och vidare söderut...

Auf Widersehen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Blä, jag var etta i köplatsen på en liten tvåa inne i stan, men en HALVTIMME innan kötiden gick ut kom det en och tog den :( Så det hjälpte inte at hålla tummarna :( Men tack ändå! :)
Whii, snart ses vi! :) Puss!

2006-03-30 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback