Mozart och dammsugaren

Nu är jag tillbaka i Ljungskile och första skoldagen på länge är avverkad. Skönt och roligt. =) Har dessutom varit "duktig" och börjat röja ordentligt på mitt rum. Packa upp väskor, sortera grejer etc... Det är kul att greja lite så, det är det. =) Hihi!

Spelat och sjungit Mozart idag. Jäklar den killen fick mycket gjort på kort tid! Där ligger man i lä... hrm... hehe. Nåja. Kul i alla fall, även vår lilla sångensemble (minikör idag hehe) stundtals lät lite suspekt... he! :P

Imorgon är det dags för världsmusikensemble, gehör och klassisk musikhistoria. Torsdagen har inga lektioner utan vigs nog som oftast åt övning. Fredag sånglektion. Ska höra med Dansforum om man kanske kan hoppa på nån klass på fredagskvällarna också... Har ju missat 3 ggr nu! :( Och så har man ju 3 ggr extra också... Hoppas jag kommer ifatt i Malins klass bara!! Vill ju vara med på showen i maj... God, I miss the stage!!!

Idag har jag fått ytterligare ett par hemstickade handledsvärmare från min mor. Hon är så söt! Älskar dem - och det gör resten av skolan också, hehe... :)) "En cellist ska aldrig behöva vara kall om handen"... ;)

Åhh, idag är jag jättesugen på att sjunga klassisk sång för Monika Janner! Varför ligger Karlskrona så långt bort nu då? Hmm...

Ja, lite uppdatering från mig där ja.
Hoppas alla har det süper. Här är det gräjt. Solen lyser idag igen. :))))))

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback