Men åhh! Frustration! :(

Kom nyss tillbaka till lägenheten. Tomt. Det värsta är att det slog mig att jag och Calle kommer fortsätta gå om varandra typ hela helgen! Fan också. Trött på det nu... suck... Å andra sidan har jag goa Lotta som får ta hand om mig idag, hihi. :) Vi har lunchat nu och ska kolla på film ikväll, efter jag har dansat. Måste åka om två timmar. Måste öva innan dess! Sen är det upp och jobba imorgon som gäller... och dansa... Seeen får jag några timmar med Calle, innan han ska jobba... Sen jobba igen på söndag. Men då är det inget mer än det så då jäää*rar i mig ska vi väl lyckas ses ändå?! Åhh... suck... Gissa om jag längtar tills vi bor ihop. Mmm... :) Suck. Jaja, cello nu då. Och sen iväg igen. Flänger hit och dit och tiden går och... ahh!! Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback