Lite feeling nu ändå... ;)

Hej hopp!

För att inte bli helt knasig åkte jag in till stan igår eftermiddag. Och köpte väskan. =))) Dubbel glädje - väska och Calle, hihi. Verkligen vad jag behövde! =) Kom tillbaka i morse (thankyou, my love) med nya krafter. =)
Fingret är inte bra än, men bättre. Svullet och ömt och med lite intressanta färgtoner, men jag kan böja det nu, ehhyy va, hehe, och lite så. Gött! =)

----------

Ibland blir jag helt överfylld med känslor.
Känslor som jag inte kan kontrollera, inte har nån koll på varför de är där...

----------

Flamenco-workshop och gehörslektion avklarade. Och så ska jag provjobba v. 13, fick jag nyss reda på. =)
Lunch om en timme och innan dess plugg... Måste städa sen också. Och gå på musikhistorian... hrm.

I'll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback