Jag har tagit guld!!!

När jag kom hem till Rebecka i lördags, efter att ha sökt Musikhögskolan räckte hon fram ett paket till mig. Hon förklarade att eftersom jag var lite skeptisk och så och inte visste hur det skulle gå (eftersom jag har sökt för övning och erfarenhetens skull i år...) med sökningarna så fick jag den här. I paketet låg ett fint guldfärgat armband och när jag öppnade förklarade Rebecka sött att: Du har tagit guld!!!

Mer guld än så trodde jag faktiskt inte att det skulle bli i år. Men... *trumvirvel*... jag gick vidare på cello i Malmö! Jag blev godkänd! Det känns verkligen helt underbart! Speciellt eftersom jag inte alls räknade med det... Känns verkligen som en sporre och något av en bekräftelse på att man gjort rätt val och att man faktiskt har potential... Yippie! :D Johanna är jätteglad och lite stolt, tihi! ;P Kul kul!
I mitt stille sinne har kanske detta varit lite av ett mål jag skulle vilja uppfylla i år, men inte alls vågat hoppas på... Så det här är skojsigt vill jag lova! Målet uppfyllt! :)))
Så nu blir det väl att fokusera lite mer på C-proven då... Har ju "bara" sett dem som övning också, men nu när möjligheten faktiskt finns... så bara måste jag ju ta chansen i alla fall! ;) Så får vi se hur långt det räcker... Om in annat så är jag ju faktiskt safe här på skolan och det är ju sjukt giddigt, vill jag lova! Men wiii, sjukt glad jag är, hehehe!! :P

Nej, det är nog dags att gå tillbaka till mina satslärastenciler då ja... hrm... och äta lite... :)
Pussen och kramen! :)))

Kommentarer
Postat av: Lisa

Whiiii! Du kom vidare! Hur känns det? Blir det slutprov nu då, eller hur fungerar det? När?
:D
Puss!

2006-03-09 @ 15:03:33
Postat av: Sofia

ÅÅ! Grattis till vidarekomningen(?) hur funkar det nu da? håller tummen! miss ya! puss!

2006-03-20 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback