Hjärtklappning och darrningar (gahh!)

Gahh! Jag blir lite smått galen här! Hostade en massa i morse så jag tog hostmedicin, så klart... Och blir precis lika knäpp som av astmamedicinen! Hjärtklappning och darrningar... INTE ROLIGT! Gahh! Suck... Skulle bli hemskt glad om jag kunde få ner min puls tills jag ska sjunga, och om mina händer slutar darra tills jag ska spela... åååå... Bläh!

Men pappa är jättesnäll och söt. Nu när jag kollade posten var det ett paket till mig - med Pink Floyds "Echoes"! Åååå... TACK! Made my day. =D Puss!

Idag blir det sista =( sånglektionen med Zara och rep till torsdagens Händel-lunchkonsert.

Ikväll blir det Dansforum och fest hos Annica... schpännande... hihi.

Här är helt sjukt mycket snö igen. Jippie... =/ Hrm. Vackert så låt det nu ligga en stund iaf! Tack... Sen VÅR!!! Snälla?

Sjunga upp nu då... yep.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback