God morgon!

Jag har precis vaknat. Sovit en massa senaste dygnet men känner mig inte direkt utsövd. Inte frisk än heller, men jag tror att febern är borta.

I eftermiddag ska Calle på personalfest och ikväll ska jag med en klasskompis på Operan. Undrar lite var den där dagen är... Dagen då Calle och jag inte har någonting planerat... Bara vi två... Hmm... Jag minns inte när det var så sist. Det är dags för en sådan snart, helt klart. Hmm. Nåja...

Fasen vad jag längtar efter våren också! Behöver solljus! Åhh... vill ha en lång och underbar vår! Och stekhet underbar sommar! ;)

Jag och Calle kommer förretsen på onsdagen v.15, verkar det som. Och stannar kanske till söndagen? Påsklovet, precis. :) Verkar som om det är många som är i lilla Karlshamn då med - trevligt, trevligt! :) Vi hittas på Hantverkaregatan båda två. Calles pappa och syster åker till Thailand... hihi. Låter ju sjukt gött! :P

Hoppas, hoppas det blir av att jag och Calle kan åka ner till morfar och Renate! Alldeles för länge sedan vi sågs - och jag var där... i solen... :)))

Nej, nu ska jag ta och göra lite frukost. Och försöka rensa mitt huvud på både det ena och det andra. Hrm, hehe! ;)

Ha en hyvens dag!
Bubbye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback