En sanning eller två...

Det finns dagar i ens liv då man skulle kunna äta hur mycket som helst. Det finns dagar då man till och med gör det. Denna dag har varit (och är) en sådan dag. Simon gjorde nyss min kväll genom att bjuda mig på russin... mumma! :D

Är tillbaka i stan nu. Har varit sömnig hela dagen, men nu är jag pigg som bara den! Såklart. Så vad ska jag göra? Jag kan ju starta den där filmen vi såg igår, men som jag somnade ifrån... Antingen får jag se slutet idag, eller så får jag sova, hihi. ;)

Riktigt kul med L'Jazz ikväll! Kul att spela och kul att lyssna! Det var cellokvaretten, några afroensembler från skolan och så Lars Jansson med elever från Musikhögskolan. Trevligt, trevligt. :)

En sak slog mig på vägen hit, på bussen... Att jag lyssnar på musik på ett helt nytt sätt nu. Det är väl kanske ingen radikal förändring det senaste halvåret, men om man jämför en tid tillbaka... Kom till och med på mig att sitta och göra funktionsanalys sist jag var på Operan! Tanken slog mig att det kanske bara fortsätter och man blir mer och mer... nörd? Kan det gå så långt att man inte bara kan koppla av till musiken, utan hela tiden måste tänka på vad och varför det är man hör? Jag hoppas inte det blir så... illa! Samtidigt är det ju roligt att man "utvecklas"... :)
Jag bara tänkte...

Tänkte... En sak som jag stundtals borde göra mindre. Öppna munnen och försöka säga vad jag känner är inte alltid så lätt (inte när det gäller allt här i livet) och då är jag allt duktig på att tänkta... och tänka... och tänka... suck. Har haft en liten tänkaförmycketsvacka nu, men nu verkar det vara på uppgång. Pratade ju lite igår, he. Hrm. Anywayz.

Synd med lägenheten, Lisa... Men det kommer lösa sig snart, ska du se! :) Fortsätter hålla tummar och tår.

Ska bli sjukt gött med lite tjejlunch på stan imorgon! Weii. Sen brüdar, vet ni att ni måste hit i sommar! Måste, måste! Dricka cosmopolitans och shoppa i solskenet... hehe... mmm! :)))

Nu är det nog av artighetsskäl d (om inte annat..!) dags att ställa tillbaka russinen... Tror Simon blir glad då, hihi, om det är några russin kvar iaf! ;)

Men sov sött, alla prinsar och prinsessor!


Good night, sleep tight
Don't let the bed bugs bite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback