Soffköp och tidsnoja

Sista natten i Göteborg på ett tag... Känns lite tråkigt faktiskt. Å andra sidan ska Calle också till Karlshamn (de närmaste två veckorna iaf), så på så sätt hade jag ju inte velat vara här... Men jag trivs bra här. Kommer nog bli lite trist att lämna staden ändå... även om mycket roligt väntar i Malmö! :)

Har nyss kollat på foton på Lisas nya lägenhet. Oj, va fin den var! Speciellt golvet, hehe. Svart och vitt, rutigt. I like! ;) Sånt golv ska jag också ha någon dag. I köket, eller hallen, eller just badrummet. Finfint är det! :)

Idag bestämde vi oss för vilken soffa vi ska ha - och imorgon beställs den! Weeeiii. Jag är verkligen helt förälskad i den och längtar riktigt tills jag får inviga den med en tupplur. Hehe. Jag är sjukt bra på att sova i soffan jue! :P Eller vad säger du, Simon? Hehe.

Imorgon är det studentbal. Jag kan verkligen inte förstå att det är de små, söta tvåornas tur! Det var ju nyss vi! :/ Ahh... Folk säger att tiden bara går fortare och fortare med åren. Det skrämmer mig aningen. Nu får den faktiskt ta och lugna ner sig lite - inte skynda ännu mer i alla fall! Skulle faktiskt tro att "våra bästa år är nu" - så snälla, låt oss njuta riktigt ordentligt! :)

Weeiii. Inte nog med att det är bal imorgon - vi stora flickor ska ha det gött vi också! ;) Efter vi har kollat och fotat våra minneskort fulla så blir det både mat och dryck. Åh, snälla låt det var göttigt väder! Som idag här! Snälla? :) Vill sitta vid havet, dricka cosmopolitan och kackla med brüdarna... hihihi!

Nu ska jag dock sova... till 08.00 närmare bestämt. Plus snooze då ja... hehe. En stund iaf. ;) Men först, några timmar på min prins arm då ja. I like that, too. ;)))

Fasen var söta människor det finns! Puss på er alla, gamla som unga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback