Sjung om studentens lyckliga dar!

Jäklar vilken göttig dag det var igår! Allt var perfekt! :))) Aningen bakfull idag dock... haha. Hrm. Nåja, det var det värt. ;) Vackert väder, vackra vänner, vackra studenter... god mat, god dryck... Perfa, som sagt.

Sovit i solen och blivit litta brun har jag också, hihi.

Suger dock att jag är genomförkyld och ska spela/sjunga på stan imorgon i fyra timmar! Ahh! Vill inte! :(( Inte läge att göra bort sig nu när man kommit hem heller... sautan då. Har ju inte sjungit för folk på länge heller... :// Menmen. Hoppas det går bra! Och att jag mår bättre... grr... Very well. Jag lär uppdatera.

Middag hos farmor imorgon också.
Middag med mormor och kusinen idag.

Trött nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback