Sjukt trött, men glad ändå!

Vädret ute är inte så lockande... Men vi satsar ändå på picnic i Slottsparken ikväll, sedan kanske en god öl eller två? Hihi. :) Ska bli niiice att (redan) återse några av de gamla godingarna från Ljungskileklassen. ;)

http://video.google.com/videoplay?docid=-1203890201817028530&q=stampa+med+leroy
(Gisela piggar upp mig med lite go gammal stamp, haha!) ;))

Ska helt klart skaffa SATS-kort. Fastnade verkligen får BodyPump igår! Sjukt kul - och det känns verkligen som det är vad jag behöver (för rygg och axlar och allt vad det var...) Weeeiii. När jag kommer tillbaks till Gbg i sommar, då får det bli. Och ett månadskort! Hmpf.


Har fått ännu mer jobbtimmar på First i helgen... Det är verkligen roligt där, men ojoj nu börjar det verkligen kännas att man inte är van att varken stiga upp 04.30 eller jobba... hehe. Men det får gå. Är ju helt ledig i en och en halv vecka sen och då ska jag passa på och njuta av min säng, mammas mat, gott umgänge etc! :D


Sommaren, var är du???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback