Dagens

1.  "Sovmorgon". :)
2.  Jobb från klockan 08.00. Fick sluta över en timme tidigare. :)
3.  Klippning. Ryck, men sjukt skönt att fixa till min "utväxt"... :)
4.  Gym. En timmes träning på Sats. :)
5.  Kaffe på Eva's Paley :) med Åsa, Tobias, Hans och Kristina. :)
6.  Calle tvättade alla mina kläder. :)
7.  Calle och Simon bjöd på fläskfilé, ris och sås och en smaskig öl. :)
8.  Poker med de två ovanstående pojkarna. Jag var så bra, hahaha! :)
9.  Diverse skojigheter med samma pojkar, hehe. :)

En härlig dag. Blev liksom bara bättre och bättre. Många goda skratt nu på slutet, hehe... ;) Hihi!

Skönt att jag slutar redan 12 imorgon. Sen ska vi mysa, har Calle sagt, och hitta på nåt skoj. Weeiii! :))

I'll be back... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback