2006-06-14

Hehe, vi kom inte riktigt till Lindenborgssjön. Men väl till Näsviken där vi mer eller mindre rökte entrecote, drack öl och hade det gött i solen. Vi var inte så många, men vi var naggande goa, hehe. ;) Sedan gick vi hem till mig och spelade kubb natten lång... hihi. Synd bara att jag förde sån otur med mig, hrm! :P Nåja.

Är det fint väder verkar det bli uteserveringen på Ågatan 12 i alla fall... for the record.

När jag kollade brevlådan i morse låg där en liten present till mig. Det var sötsöta Inger och Kerstin som hade lagt en inramad snaprsversion av Do-Re-Mi och ett lycka till i Malmö... åhh, tack!! :D

Har ont i ryggen idag som bara den. Och nacken för att jag säkert har legat helt cp inatt, grr. Gräjt. :/
Jaja, så länge jag inte andas några djupa andetag och inte rör huvudet snabbt så ska det nog gå bra. Hade ju gärna velat ut och springa eller göra någonting efter en veckas slapphet, men inte än då nä. Suck.

Nu ska jag måla lite träiga saker vita tänkte jag. :) Ha det gott.
PUSSPUSS från Johanna

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Johanna!!
Synd att jag inte kunde delta i den glada grillningen igår. Det lät som en trevlig tillställning he he.

Jag var hemma och hade feber istället, men nu är jag frisk igen...eller ja, nästan.
vi får höras en annan dag helt enkelt
kram kram

2006-06-14 @ 19:03:26
Postat av: Johanna

Stina, vad har du för mail?!? pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback