Vilken härlig dag!!! :D

Vilken härlig dag!

Mellan 10-14 satt jag återigen på stan och spelade piano och sjöng. Roligt med så mycket lyssnande och betalande människor! Tackar och bugar. ;)) 743,50 kr, 5 norska kronor, en gammal svensk femtioöring och en cigarett som alkisen som gav mig tyckte jag kunde sälja till någon, haha. Gött. ;) Weeiiii, hihi.
Det är allt bra gött att tjäna pengar samtidigt som man gör det man tycker bäst om! :D

Efter det drog jag så fort jag kunde till Äggstock. Tyvärr han jag bara höra en halv låt med funkbandet... men det var gött att träffa lite godingar iaf! ;)) Ska dock digga gärnet när de spelar på Östersjö, hehe. :P
Äggstock imorgon också kanske? Blev ju en snabbvisit idag...

... för Anna Olsson ringde och ville ha konsertsällskap. Hon hade fått gratisbiljetter till Carolas konsert i Karlskrona. Så snabbt for vi dit, åt hamburgare och lakritsklubbor, dreglade lite lätt över BWO's sångare och shakade loss till Carola.
Måste ju erkänna att jag varit ganska anti Carola ett ganska så bra tag nu... men ojoj, vilka vibbar som väcktes till liv med de gamla goda låtarna från "Personligt"-albumet..! (Jag har varit fan, oh yeah, hihi). Och det går inte missa att hon är en artist. Högklassigt, så jag tackar åter och bugar. Show! Blir nästan sugen att digga lite mer, hihi! ;))

En trio spelar Goldbergmusiken på TV nu... Jag vill med! Sjukt sugen på att börja Musikhögskolan nu, öva och bli sjuuukt bra, hihi! ;D Jag vill, jag vill. Och nu har jag alla förutsättningar jag kan drömma om, så aske baske mig! You only live once... ;)

Nu ska jag säga god natt till Calle, så hej! ;)
pussåkram // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback