Soliga onsdag

Tar en paus i städandet. Det är liiite väl varmt för att sådana sysslor ska vara överkomliga... puh!! Nåja, det blir fint efteråt i alla fall, man får se det så. ;) Och å andra sidan har jag inte direkt någonting att göra och Calle kommer in än på några timmar...

Idag har jag varit hemma hos Alex, som inte bor i Örgryte, haha. :P Däremot hade de åtta stora och fina hundar... Så ännu en gång satt jag på Alex sängkant och spelade cello. Pillowcase. Sjukt dukitg denna kille är! Kulkul att få vara med - och kulkul att han gillade resultatet. ;) Weeiii.

Nästa vecka kommer både Annelie och Lisa och Lars upp till Göteborg. Ketchupeffekten igen alltså - alltid lika trevligt. ;))
Ska visserligen jobba en del men jag slutar ju alltid relativt tidigt, så det ska nog gå bra. Dessutom är det ju Göteborgskalaset så här lär nog finnas att göra... hehe.

Har hunnit ligga en stund på stranden idag också. Niiice. Sjö precis bakom huset här, så det är bara att njuta gärnet. Visserligen är jag ju lite bortskämd med Ystas långa, vita, vackra stränder... men men. Could be worse. På måndag är Calle ledig så då ska vi nog satsa på havet i alla fall. :D Hönö kanske?

Har fått lite mer jobb än planerat denna veckan. Tackar och bockar. Så imorgon ska det jobbas, köpas finfin vattenkanna på Lagerhaus (har kollat på den länge nu och nu är den på rea, så nu aske baske mig!!), storhandla med Calle och sedan till gymmet. Blir nog bra det. ;)

Jag har köpt en massa ägg. Vad tusan ska jag göra av dem??!! De går snart ut... :/ Jag vill göra värsta storkoket som man kan frysa in... finns det sådant, med massa ägg? Haha. Omelett ikväll är det dock bud på. Hmm... Sockerkaka också kanske. Ska kolla äggrecept nu, haha. Wish me luck! :))

Ha det fint! Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Oskar Sternulf

Hej Jools ;)

Du kan ALLTID göra kladdkaka. Mums! En del ägg i ;)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback