SAMBO!

VUXENPOÄNG. Jag och Calle har nu flyttat ihop - på riktigt. Bor här i Göteborg i fem veckor till och sedan tar vi vårt pickåpack till Malmö...
Har på det stora hela varit skönt och roligt i Blekinge, men ojoj vad jag saknar det här, märks nu om inte innan! Känns nästan hemskt att det är så få veckor kvar... men vi kan ju alltid flytta tillbaka i framtiden. ;)

Var hos Petter idag i Ljungskile, och hade det gött. Åt kebab på Bella Mare (hehe) och badade jacuzzi och drack en sommardrink... mmm....
Nu ikväll har jag och Calle mumsat i oss pannkakor. (Ditt fel, Petter, hehe).
Upp och jobba klockan 7 imorgon då ja... back to First. ;) Sedan ska det inhandlas lite grejjor och skrivas kontrakt med SATS.
Nu är här så varmt inne så jag håller på att få paniiiik! Ahhh! Hörs o ses! PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Camila

Roligt att höra att det är bra med dig! Själv har man varit i Chile i fem veckor och precis kommit hem till jobb och lite mer jobb däremellan. Men sommaren är kort, och jag bestämde mig för Lund! Så ses vi inte nu så ses vi kanske sen! Hälsa Calle och ha det underbart i den sommarvärmen som faktiskt är! Kram!

Postat av: Camila

Roligt att höra att det är bra med dig! Själv har man varit i Chile i fem veckor och precis kommit hem till jobb och lite mer jobb däremellan. Men sommaren är kort, och jag bestämde mig för Lund! Så ses vi inte nu så ses vi kanske sen! Hälsa Calle och ha det underbart i den sommarvärmen som faktiskt är! Kram!

2006-07-25 @ 12:39:21
URL: http://camila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback