Fredag 28/7 - 2006

Hur kommer det sig att människor - allt för många människor - glömmer ta hand om den sista centimetern av sin kropp?? Jag spyr nästan dagligen... urk... sommarens plågor... alla dessa oklippta naglar och torra, spruckna hälar! Någonsin hört talas om saker som sax, fil eller kräm?? En tanke bara... bläh!! :/

Annars är det bra, tackar som frågar. Livet som sambo fungerar alldeles utmärkt och idag mår kroppen bättre än någonsin - sjukt gött med gymkort, weiii! ;)) Känslan efter ett träningspass är alltid lika underbar... mmm! :)

Jobbet flyter på som vanligt. Söta barn med kaninöron och åkband runt sina handleder är alltid gött. Väcker ett och annat minne... Man har tid att tänka en hel del när man jobbar, faktiskt. Åtminstone om hotellgästerna inte kommer exakt på samma gång. Det är skönt att tänka. Och skönt att få vara igång på jobbet..!!

Klockan 17.25 går mitt tåg mot Karlshamn. Kommer tillbaka redan imorgon, men ska hinna med både en spelning på stan och en bröllopsspelning.

Fick lite separationsångest igår... Jag vill verkligen inte lämna staden Göteborg! Skola, kompisar, lägenhet, allt annat känns bra inför hösten men jag vill inte lämna denna stad!!! Som tur väl var fanns Calle där och lugnade mig med att övertygande förklara att vi kommer komma tillbaka. Och det tror jag med... och jag längtar. Sautan, detta är lätta Sveriges bästa stad! :D

Jag är verkligen en sådan som förälskar mig i personer, städer och saker (läs: väskor, skor)...

Nej, nu ska jag packa ihop det lilla jag ska ha med mig på min snabbvisit. Inte mycket men det är å andra sidan inte alls läge att glömma något! Wish me luck... ;)

- pusseliepuss -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback