Aj löööv Götebåååj! :D

Sitter här i dubbelsängen (!) och mumsar i mig en sista plätt från gårdagens kvällsmat...
Har precis kommit hem från en liten utflykt till Partille. Jag var sugen på en promenad och hamnade på Allum, där Calle jobbar. Han blev till synes glatt överraskad. ;) Mina fötter värker dock. Blåsor på undersidan av fötterna sedan festivalen - och detta gjorde ju inte precis saken bättre! :/ Ca en timme tog det att gå - applåd för mig som hittade dit utan att ha den blekaste vart det låg! Wuhu, hehe! :P

Ikväll blir det till att städa och kanske tvätta. Puh... Detta nödvändiga onda! Grr... Jaja, har iaf köpt finfina saker till vårt kök idag. ;) Jag bara ääälskar Scen (och framför allt deras medlemserbjudanden!). :D

Har dessutom fixat SATS-årskort idag. Duttig, weiii! Så nu ska det bli fin form, hihi! ;)) Gräjt.


Fasen var gött att det blir Lund, Camila!
(Patrik också??)


Imorgon är jag ledig men ska träffa Alex och spela in en cellostämma på hans skiva, hehehe. Niiice. Ska bli skoj. Sen blir det SATS om tid finnes. Tordsag och fredag verkar det bli lite jobb, och så har jag och Calle bokat in något vi alldeles för sällan gör (ur ekonomisk synvinkel): Storhandling!

Jobbat på First Hotel G idag. Gick bra, tycker jag. Tiden går och man får hotellfrukost, haha. ;)
Dock konstaterade jag och söta Soten något nu när vi pratade på telefon - det finns aske baske mig inget jobb, förutom musiiiiken, som man inte tröttnar på någon gång! Då har man valt rätt, va? ;) Hope so.

Nej, nu var det lite som skulle göras då ja. Ha det gött, govänner!
PUSSPUSS


ps. Kommer hem en snabbis på lördag och spelar på stan och sjunger på ett bröllop. Så om det är nån som vill säga hej eller så, så finns jag någonstans på stan mellan tio och två iaf... Ni hör mig... hehe. :P ds.

Kommentarer
Postat av: Camila

Ja! I hñst g`r flyttlasset mot LTH fñr oss b`da, det ska bli sjukt gñtt faktiskt (urs´kta det spanska tangentbordet). Det verkar som att du har det bra, vad man kan l´sa h´r p`din blogg iallafall. Jag pratade med Emma om att hon m`ste komma och h´lsa p`, och vi kom ju oundvikligen att prata om att du faktiskt bor i Malmñ d`! Hur som helst l´r vi ju ses, Sk`ne blir ju inte direkt stñrre fñr var dag som g`r. Jag ´r j´ttepepp p`att plugga i Lund, det k´nns bra att hitta n`got man verkligen tycker om. Jaja, puss och kram!

//Camila- med alldeles fñr mycket jobb i tankarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback