Gött mos to be back jue! ;D

Haha, ojoj, vilken fart! Lite skillnad här från modemet på Hantverkaregatan... hehehe. ;)

Jag är med andra ord tillbaka på Ljungskile folkhögskola - och det är underbart!
Möttes av Calle på Göteborg C igår och han följde med mig hit och vi mös hela natten lång... mmm. Så himla mysigt och härligt att träffa honom igen! Och this is it - denna veckan åker vi på semester!!! :D

Med nytt år kom ny inspiration, ny glädje och ny kraft... Övat och haft riktigt kul på satsläran (hehe!), varit i Göteborg och shoppat lite med Callemannen och haft cellolektion för Larsa på Operan... höjdardag!!!

Imorgon blir det inga lektioner så det blir till att öva. Åka till Uddevalla med Stinasötisen också och handla mat till det ekande skafferiet! Och minst lika ekande kylskåpet... hehe! :P

Onsdag två eller tre lektioner, övning och dans x2 på Dansforum. :))) Ska se till att träffa Calle en liten stund också...

Torsdag - officiell övningsdag, hehe.

Fredag övning och sånglektion. Vid lunch bär det av härifrån - direkt till Inspiration där jag tänkte fynda lite Höganäs- och Zackmeck, hem till Calle, äta på myyysiga Brasserie Lipp och 17.25 bär det av till Danmark och dagen efter lyfter vi och flyger till Österrike! Längtar! Weeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii. *myser massor*

Nu är det dags att göra lite nytta...
Packa upp... Boka tvättid... Njuta av egen tid i min söta lilla lägenhet... ;)

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback