Cellolös

Min lille älskling är sjuk... och inlagd tills i början på nästa vecka. :( Under tiden ställer mina söta cellistkompisar upp och lånar ut sina celli till mig. ;) Tråkigt, men vi överlever... :)

Idag har verkligen varit en härlig dag, trots cellons lysande frånvaro. Tog det lugnt i morse, med frukost, läsning av GP och check av mail. Sedan har jag tvättat all min tvätt (sånär som på tre plagg som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med... Förmodligen ska de handtvättas. Med andra ord får det vänta. :P) och börjat sanera mitt rum. Nu ska allt bli rent och snyggt. Hehe...
Har dessutom varit på en skön promenad, och myst en massa framför pianot, tack vare Katie Melua... Varför skrev inte jag de där låtarna?! Hmm...
Övat på Pias cello lite också. Ska låna Stinas ikväll tänkte jag och fokusera på herr Saint-Seäns... hmm...
Och städa klart. Och fixa klart med tvätten.

Idag har verkligen varit en härlig dag. Trots allt.

:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback