Uppspel och intressant kollektivtrafik

Sitter i soffan och meckar med musik på min dator, chattar med Oskar  och tjötar med Simon. ;)
Väldigt intressant resa hit... Önskade lite tystnad, men råkade ut för två damer vars gamla musikminnen min cello väckte till liv, två tjejer som var sådär sjukt jobbiga och gafflade en massa om sina ååh så jobbiga bakfyllor, två mindre tjejer som diskuterade bästa sättet att förlora sin oskuld på och slutligen en schizo man på buss nr. 17, som bjöd hem oss alla till hans lägenhet i natt för att bekanta oss lite mer (oralt) med en av hans lemmar... gahhh!  :/
Men nu är jag alltså här och försöker bota min förkylning med choklad och vetebullar, hehe... ;)

Idag hade vi uppspel för (större delen av) klassen. Det var inte lika nervöst som igår och jag vågar nog säga att det var min bästa prestation av Kol Nidrei (med komp, iaf...)... :))) Wiii! Kuuul! Fick höra en inspelning av Frédéric och kan nog till och med säga att jag är nöjd! :D Synd bara att Shostakovich och Saint-Saëns inte är lika tighta... hrm! Men nästa år så... hehe... :P

Imorgon är det dags för Per-Henriks 30årsfest, kul kul! Så två Schönbergare har nyss anlänt till götet. Ska bli jättekul! Hoppas bara jag är lite mindre krasslig... Jag HATAR att ha ont i halsen!!! :(

Annars allt bra tack. Hihi.
Sportlov nu. Överraskande fort kom det. Hoppas dock det varar länge... Vila upp mig... mmm... mysa...
Nej, vara lite social nu kanske. Ha det gott! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback