Slappesöndag - agaiiin, hihi!

Så sitter man då till slut, likt så många andra söndagar hehe, och slappar på Smörslottsgatan... yeah...
Fest för Per-Henrik igår och vissa är ju helt klart segare än andra. Min förkylning är dock dryg och irriterande och håller sig kvar i näsa och hals... Så efter att ha hjälpt till att städa upp i lokalen under eftermiddagen, var det skönt att komma hem, få gratismat och s.l.a.p.p.a... mmm... ;) Himla hyvens att vi har lov nu också. :D Dock borde man kanske öva lite mer... men jo, det ska jag och jag ska ha cellolektion imorgon, vilket känns himla fint. Men nej, även om det är antagningsprov redan nästa vecka så ska jag inte stressa upp mig. No matter what, okey? Yeah... hihi. Så nu njuter jag av livets goda, och hoppas att inte all nässpray fräter sönder hela huvudet på mig... grr... hmm. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen!
Fan, förlåt att jag inte har svarat men jag har haft fullt upp och ligger sjukt efter med tentan som jag har på fredag (förstår ingenting, känns ju bra, hehe) Dessutom ska jag akut hem och gå till tandläkaren på onsdag så då kommer jag hamna ännu mer efter. Så jag måste tyvärr säga att jag inte kommer hinna planera ordentligt inför festen om vi ska ha den på lördag. Det är skittråkigt! Vi har ju sagt så himla många år nu att vi ska ha fest ihop - och så är det alltid något som kommer emellan. Men vi kanske kan bestämma en ny dag eller något? Argh, jag är verkligen jävligt ledsen för det här... Bajs. Snälla var inte arg. Puss hej // Lisa

2006-02-19 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback