Sjuk göttig gårdag! Viva la brüdar och andra godingar! Wiii! :D

I denna stund mår jag inte jättebra... Mår lite illa och har lite ont i huvudet... Lite sådär seg som man kan vara ibland... Ibland när man har druckit lite alkohol kvällen innan, hehe... Men så är det denna jääävla förkylning också! Gahh! Blir seriöst astrött på den! Ursäkta språket, men jag sätter bara ord på mina känslor. ;) Sjukt osugen på allt idag, verkligen. Vill absolut inte ha några provspelningar/sjungningar nu... bläh... :( Vill bara ligga i soffan, kolla på TV och mysa med Callemannen... Åhh, får i alla fall göra det ikväll. :)

Men åhh, gårdagen var helt och hållet underbar! För det första så var det brüdfika på dagen och det är ju aldrig fel med en latte och en massa tjejsnack, hehe. :P Sen på kvällen var jag (och Sara och Markus) och så "Hej Revolution" på Lokstallarna. (Bra jobbat! Applåd till er alla! Hehe, äääntligen Gustav! :D) Sen blev det Lorden. Gräääjt! Var ju inte igår precis... Så sjukt kul att dansa loss med Hannapanna, pimpla vin med brüdarna och tjöta med grabbsen. Yeahhh. Feeling där ja. ;)))
Skitkul att träffa massa gamla godingar! Kompisar och gamla jobbarkompisar... :P Det var ett tag sedan man var på Lorden och svettades i köket... och tappade byxorna... haha. Mike var söt som alltid och bra att jag träffade Stefan, så slipper jag ringa om referenser, hehehe... :P

Nej, nu ska jag packa ihop mitt pick och pack och öva lite. Om huvudet orkar, tihi. Jodå. Bach och Bruch. Keep your fingers crossed tomorrow! Hade ju varit kul om det gick ltie bra i alla fall...

1 år och 3 månader idag, ser jag. Coolt. :) *pussa*

Hanna, din hunk var en goding. You go giiiirl! Wiiiii hihi.

Nej, nytta nu då. Ha de göttigt!
Pussar och kramar!

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad jag saknar Karlshamn nu alltså... :) Och er såklart.
Men... jag har visst blivit med pojkvän nu :) Han frågade chans med hjälp av en Maritlåt på indie-dansgolvet... Very romantic. Whii.
Puss!!!!!!!!!

2006-02-27 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback