Härlig helg - as always... :)

Nu har jag fått veckans dos av både godis och soffsovning, så det är alldeles strax dags att gå till sängs...

Igår var den roligaste dansklassen - kanske någonsin! Så himla härlig stämning! Om Larsa är cellogud, så är det Malin som är dansgudinnan! Oh yeah...
Det är verkligen faschinerande med människor som är sjukt duktiga på sin grej - och sjukt duktiga på att lära ut det. Imponerande och helt underbart att få ta del av nåt sådant... mmm... *myser*

Igår kväll var det också en riktigt god fest, hos Lotta och Gisela. Först himla nice i lägenheten, sedan på Valand och lite Lipp... Gräjt as always, hihi. ;)

Idag har vi mest slappat - vilket vi mest brukar göra på söndagarna. Men det är så himla skönt och mysigt att "bara vara".
Längtar mer och mer nu, tills den dag vi flyttar ihop "på riktigt", jag och Calle. Mmm... very nice yes, tihi! :D Visst, han kommer jobba kvällar, men inte alla kvällar. Och visst, vi kommer kanske inte ses överdrivet mycket, men vi kommer att ses oftare än nu, och hursomhelst kommer man veta att det inte dröjer så länge tills nästa gång... Mmm...
Däremot ångrar jag inte för allt i världen att jag i år valde att gå och bo på folkhögskola. Det måste ändå vara det ultimata sättet... faktiskt. Så där helt lagom - på både studiefront och flyttahemifrånfront. Man har helt klart lärt sig ett och annat - om både sig själv och... hushåll. Hrm. (Dock är det givet att jag i framtiden ska ha diskmaskin! Och städhjälp, haha! :P) Hyvens, oh yeah.

Jäklar vilket härligt liv jag lever!!! :D

kärlek // johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback