Dansdag

Så sitter jag återigen ensam i lägenheten...

... och kollar på OS i Turin. Lite sådär lagom kul, men efter eftermiddagens skräckfilm så känns det ganska lagom, hehe... :P

Dansklass för Malin Zaki idag igen. Lika kul som vanligt - kanske till och med blir roligare och roligare... jo. ;) Streetjazz är ju ingenting jag hållit på med innan, men man ska ju ha bredd så jag kör på det här nu... För jag vill inte byta från Malin. ;) Sjukt bra hon är! Som dansare, pedagog... allt. Loverly! :))) Fan va gött om man nästa år bodde här i stan och hade VIP-kort på Dansforum... Då skulle jag dansa sådant jag är lite mer "van vid" och dessutom dansa för den alltid lika inspirerande Malin.
Dansade dock inte så bra mot slutet... hehe. Klantade till mig lite... Eller... Äsch, det var en som råkade kicka mig lite i huvudet och efter det blev jag lite feg... och då dansar man ju inte så, hehe... Sen råkade jag ju hälla ut en annans vatten också... haha. Jaja, could be worse haha. :P Kul som sagt, trots allt.

Innan dansklassen passade jag på att ta mig en tur på stan... Viva la Topshop! :D Blev två snygga linnen att dansa i, i alla fall - och så en liten Alla hjärtans dags-present... ;))

Imorgon ska jag och Calle mysa järnet! Mmm. Tänkte väcka honom med nybakade scones... :)))

Nej, nu orkar jag inte koncentrera mig mer. Känns redan lite luddigt det här...
Men jag kommer tillbaka... ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, jo, det var hur gött som helst.
Och talangjakten var på underbar, så jo, jag har varit där. Värsta grymma stället ju! Och så har de ju så bra smak eftersom jag vann :)
När är du i Karlshamn? Jag kommer hem en sväng på fredag (Sheeboes featuring The Shy Lads på Annexet) så om du är hemma så kanske vi kan ses? Vi ska på Lorden efter spelningen. Annars ska jag till tandläkaren på onsdagen på sportlovet och då VEt jag att du är hemma! Ska vi ha någon fest? Min fantasi är på noll så jag vet inte var vi skulle kunna vara eller göra... Hm, får återkomma med idéer.
Over än aot! Pussa!

2006-02-13 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback