Nu drar det ihop sig till nyårsafton.... weiiii! :D

Sitter vid datorn och uppdaterar mitt liv där lite... hihi. Har inte varit online på en vecka nu. Har ju varit juuul! (Och mammas och pappas dator är faktiskt helt och hållet värdelös, haha). Har varit hos dem och myst och ätit alldeles för mycket julgodis...! Min mage är inte som jag vill ha den... hrm! Så nu sitter jag här med en stor kopp grönt te och intalar mig att den nog kommer få sin normala form och konsistens tills imorgon. Haha. Tur att min nyårsklänning är vid från bysten och neråt. Hehe. ;)

Imorgon åker jag och Calle till Göteborg för att fira nyår. Allting - förutom att vi ska bo på Hotel Opera :D - är relativt jättelöst, men faktiskt är det riktigt skönt! Det får bli som det blir liksom. Vi har varandra, Göteborg, Kaaarin ;)) - och en hel del trevliga göteborgare... hihi! Blir nog kanon, tror jag. Oplanerat kan ju bli det bästa. Vi håller tummar och tår. Vinet, ölen, skumpan och säkerhetsnålar till min klänning är ju iaf inköpta, haha! :P Vår första nyår tillsammans faktiskt... Åh ja, jag längtar allt. :)

Mamma och pappa körde ner oss idag och stannade här hela dagen. Calle jobbade så vi var på stan och sen har vi fixat här hemma. Äntligen tavlor på väggarna här! *lycklig* Tack för hjälpen. ;) Nu ska det dock bli skönt med lite tid för sig själv, sin lilla familj här, hihi, och i sitt hem... även om vi åker imorgon! Ska visserligen till Karlshamn nästa vecka också - men det är ju bra att längta säger de... hmm.
Åh, vad jag svamlar. Allt gott, helt enkelt. :)

Nu är det dags att kolla så att kalasklänning och skumpan packats ner i bagaget... för snart åker vi mot nästa år!

GOTT NYTT ÅR ALLA!!! Hoppas det blir miiinst lika bra som detta. Weiiiiii! :D
Pussar och kramar!!! // Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År på dig! Hoppas ni hade en riktigt trevlig nyårsafton. :) Och nu ses vi snart igen. weeeii.. Puss&kramar!

2007-01-01 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback