Nu är det jul igen..! :))

Det är nästan som natten till julafton nu... för imorgon ska jag och Calle fira jul. Weiiiiii. *längtar*
Ska öva och städa skåpet i skolan och göra julfint i lägenheten och sen ska jag piffa och laga nånting riktigt smaskigt tills min prins kommer hem. Han jobbar verkligen hur mycket som helst nu...

Sen på lördag bär det av mot Karlshamn.
Firar jul hemma med mamma, pappa, mormor och farmor. Ska bli så mysigt så.

Juldagen får vi se... Beror lite på hur skön soffan är, hehe. ;) Annars utgång.

Annandagen är i år, liksom alla andra år, dagen då vi äter middag hos farmor.
På kvällen ska jag och Eliza ha det gött. Fasen, vad jag längtar, snäckan! Hihi.

Sen blir det chill och så kommer Calle ett par dagar...
Sen åker vi till Malmö en liten stund innan det är dags för nyårshelg i Göteborg!
Sen Karlshamn lite till. Tandläkare, tandreglering och demoinspelning... så vi får se hur länge jag blir kvar. Mor min fyller ju år också.

Sen är självstudierna slut och skolan drar igång igen.
Ahh, tusan vad fort tiden går!
Nej, nu ska jag njuta lite till av kvällen, innan det är dags för vår alldeles egna julafton... :)

Kärlek / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback