Lillördag :)

Är en aning seg denna morgon. Men det var det värt. :)
Linus och Jonathan kom igår kväll för att hälsa på. Så det blev litta återträff med oss, dem och Daniel. Väldigt trevligt. Linus smörlåt var en nog kvällens höjdare. ;) Gut. Var hos oss och en sväng på Volym.
Var ju för övrigt värt att fira att jag klarade sista tentan igår och att det blir orkester och inte kör för min del nästa vecka. Weiii. Very nice.
Så idag ska jag gå i skolan hela långa dagen och killarna ska handla julklappar. :)
Imorgon är det dock äntligen dags för min och Calles julshopping - wuhuu - haha. Ska bli mysigt...

Veckan har varit välfylld men med ett ganska behagligt tempo och med en hel del övning här hemma (beting i skolan hela veckan så folk övar som aldrig förr, hehe). Ytterst skönt. Ser fram emot nästa veckas julkonsertprojekt och sedan tre självstudieveckor... mmm...! :D

Men nu alltså: årets sista satslära.

ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback